Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за поведение на 156 при зимни условия...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разликата в теглото на 156-ците идва от двигателя, като всяка кола задницата не е толкова тежка, нормално!
    Аз съм със спортно окачване и съм като малък трактор, няма спиране. Днес обаче ми се беше напълнила подкартерната кора с сняг, натежала и скъсала едната самонарезна видия, хубу че го видях на време да не я оставя някъде!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • Първоначално публикувано от kalojan Покажи съобщение

      ПП
      да добавя за ЕСП-то, че го обсъждахте по-горе. На мойта го няма и много се радвам
      Карал съм кола с ЕСП зимата и мога да кажа,че е полезно, но предпочитам да има копче ОФФ. Лично на мен не ми харесва при всяко тръгване да ми премигва внимание на таблото и компа да ми спира ентусиазма, свързан с по-"рацерско" тръгване Пък и това го прави жената

      много смешно, аз съм жена зад волана на алфа 156 JTD - обожавам я тази кола, чаках я две години докато си я купих и вече трета година съм с нея. Това е "моята" кола, така че съпругата не е само ESP, може да усеща колата...

      Comment


      • При зимни условия една толкова красива, спортна и елегантна кола, няма как да се дължи перфектно. Много е ниска, а при моята кората е леко скъсана и е ад паркирането тази седмица в кварталите и дори в центъра. Има ли преспи едва влиза и после няма излизане. Не казвам, че е по-лоша от другите, а че е по-ниска.
        На лед - няма спасение, нито една кола - само разума и внимателното каране помагат.
        Не ме ругайте на тема жена-шофьор, както каза един съфорумец - то всички знаем че няма мъж , който да е слаб шофьор и лош любовник , ама аз да си вметна - всичко е до човека!!!

        Comment


        • Е как ще е ниска ? На стандартното си заводско окачване, не е по-ниска от което и да е например A4.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • Еми аз съм на 9.5 см от земята, може колежката да е със спортно окачване.
            Твърди се че окачването не оказвало влияние на стабилността, да ама не, сравнението е направено с две еднакви колици като модел и двг!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • Първоначално публикувано от margeli Покажи съобщение
              При зимни условия една толкова красива, спортна и елегантна кола, няма как да се дължи перфектно. Много е ниска, а при моята кората е леко скъсана и е ад паркирането тази седмица в кварталите и дори в центъра. Има ли преспи едва влиза и после няма излизане. Не казвам, че е по-лоша от другите, а че е по-ниска.
              На лед - няма спасение, нито една кола - само разума и внимателното каране помагат.
              Не ме ругайте на тема жена-шофьор, както каза един съфорумец - то всички знаем че няма мъж , който да е слаб шофьор и лош любовник , ама аз да си вметна - всичко е до човека!!!
              няма да те ругаем спокойно явно си я "усетила" колата и всичко, което каза съвпада с това, което аз мисля за 156
              Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
              Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

              Comment


              • .....

                АЗ СЪМ ЖИВЯЛ ВЪВ ФИНЛАНДИЯ КОЛЕГА ПОЧТИ ТРИ ГОДИНИ- И КАКВО СТАВА КАТО СЕ ОГОЛИ ТРАСЕТО НИЩО ..ТИЗИ ГУМИ СА НЕВЕРОЯТНИ НЕДЕЙТЕ ДА ПИШИТЕ ..БЕЗ ДА СТЕ НАЯСНО С БЕЛИЯ СВЯТ...



                mod edit:Колега избягвай писането с главни букви!
                Last edited by fiore; d.m.y г., 13:50.

                Comment


                • Малко пресни впечатления от каране в зимни условия, на заскрежен и на места заледен път: карах 156-цата и след това се качих на опела да го припаля малко и резултата е: алфата с летни гуми се държи по-добре на завоите от астра Н 2008-ма със зимни гуми ! И на двете коли гумите са 2008-ма г.
                  Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                  "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                  Comment


                  • като цяло се държи добре..доволен съм..като се пързулне светат некви лапми и започва да се случва нещо след около 5 мин..))
                    Mercedes C 200 compressor

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                      Еми аз съм на 9.5 см от земята, може колежката да е със спортно окачване.
                      Твърди се че окачването не оказвало влияние на стабилността, да ама не, сравнението е направено с две еднакви колици като модел и двг!
                      Виж това не знам - спортно ли е окачването. Но както писах кората под двигателя преди две години я скъсах и сега колкото и да ми я връзват си пада леко, та сигурно и това е причина.
                      И да усещам я тази кола, няма начин да я караш иначе. Но продължавам да твърдя че е трудно при големите заледени преспи.
                      Имам един въпрос за ABS - така или иначе винаги се включва при заледени, зимни и хлъзгави условия, но въпросът ми е - при задействането му колата не спира (само се стабилизира), но ако си вече твърде близо до удара, трябва ли да се натисне до дъно или да се помпа педала?
                      Благодаря колеги (хареса ми как ме нарекохте колежка)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от margeli Покажи съобщение
                        Виж това не знам - спортно ли е окачването. Но както писах кората под двигателя преди две години я скъсах и сега колкото и да ми я връзват си пада леко, та сигурно и това е причина.
                        И да усещам я тази кола, няма начин да я караш иначе. Но продължавам да твърдя че е трудно при големите заледени преспи.
                        Имам един въпрос за ABS - така или иначе винаги се включва при заледени, зимни и хлъзгави условия, но въпросът ми е - при задействането му колата не спира (само се стабилизира), но ако си вече твърде близо до удара, трябва ли да се натисне до дъно или да се помпа педала?
                        Благодаря колеги (хареса ми как ме нарекохте колежка)
                        трябва да се опитваш да спираш така, че въобще да не се включва. Тоест не до дъно, защото по този начин, дори на сухо се включва абс..
                        Зимата трябва да се работи много леко със спирачката и газта, да се "галят" много внимателно..и задължително спирай със скоростите и съвсем леко спирачка
                        това предполагам всички го знаят но при алфата колкото и леко да натискаш спирачка си коват много рязко и абс-а си чегърта, а колата си върви..не мисля, че помпането на спирачката би ти помогнало много, но все пак има някакъв ефект..

                        а 156 всъщност не е чак толкова ниска, но кората на двигателя е много ниско и тя закачва навсякъде из преспите...което е проблем
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                        Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                        Comment


                        • 156 на нормално окачване изобщо не е ниска
                          Mercedes C 200 compressor

                          Comment


                          • То и тук в моя град имаше поледица , ако може да се нарече , където се е отичала водата по улиците беше се заледило... но като цяло колата се държеше перфектно , а съм с всесезонни 215/45/17 и задни летни само 1 път почна да ми бяга , ама то това беше на сигурно място просто и дадох малко повече газ , иначе ако се кара спокойно няма проблем, или то като цяло всяка кола е така май..
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • Благодаря за обяснението за спиране. Много са чуствителни и педала за газ и за спирачка. И да - спирам с превключване на по ниска предавка, но някой път - знаете как е.
                              Моята е дизел - 1,9, и температурата на двигателя много бавно се вдига, но за това има отделна тема, прочетох я,
                              И друго забелязах - на завой при силно заледен път - ако подам малко повече газ, задницата занася, Вече го знам и не го правя, но веднъж ми се случи, но това предполагам не е само при алфите.
                              И малко спам - от къде в София да си намеря кора за под двигателя .

                              Comment


                              • На лед всички коли са еднакви шейни. Затова не е мерило
                                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X